Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στην Αρκαδία: «Καλύψτε την απραξία, προχειρότητα και απρονοησία του κ.Μπαλτά, και αντιμετωπίστε με κατεπείγοντα τρόπο τις κατεπείγουσες ανάγκες μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών της κοινωνίας της Αρκαδίας.»
Επιστολή προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ.Νικ.Φίλη, με θέμα την πλήρωση των κενών οργανικών θέσεων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα σχολεία του Νομού Αρκαδίας απέστειλε ο Βουλευτής Αρκαδίας του ΠΑΣΟΚ, Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος.
Στην επιστολή του, ο κ.Κωνσταντινόπουλος αναφέρει πσως αυτή τη στιγμή υπάρχουν εκατό (100) κενές θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, και σαράντα (40) κενές θέσεις καθηγητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κυρίως σε σχολεία της περιφέρειας, σε απομακρυσμένα χωριά και κωμοπόλεις. Επισημαίνει πως πολλά σχολεία ήδη υπολειτουργούν, με προσωρινούς εκπαιδευτικούς που μετακινήθηκαν αναγκαστικά με εντολή του Περιφερειακού Διευθυντού Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, προκειμένου να συγκαλυφθεί πρόχειρα το πρόβλημα την ημέρα του αγιασμού. Η παράδοξη αυτή απόφαση έχει ως αποτέλεσμα να υπολειτουργούν και τα σχολεία της Τρίπολης, όπου η λειτουργία των ολοήμερων δημοτικών δεν έχει ακόμη ξεκινήσει, ενώ ταυτόχρονα παρατηρούνται και τεχνητές ελλείψεις σε πολλά επίπεδα.
Οι μεγαλύτερες ελλείψεις αυτή τη στιγμή παρατηρούνται στους Δήμους Μεγαλόπολης (16 από τις 50 οργανικές θέσεις δασκάλων παραμένουν κενές) και Γορτυνίας.
Ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ εκφράζει την έντονη ανησυχία του για την απώλεια ολόκληρων διδακτικών εβδομάδων της σχολικής χρονιάς 2015-16, κυρίως για τα παιδιά δύσβατων και απομακρυσμένων περιοχών. Παράλληλα, μεταφέρει και την έντονη διαμαρτυρία και πικρία των γονέων και κατοίκων των περιοχών αυτών για την υποστελέχωση των σχολείων, πρώτα και κύρια σε εκπαιδευτικό προσωπικό, αλλά και σε βοηθητικό προσωπικό, καθώς και την έλλειψη μέριμνας ακόμη για τη μετακίνηση των μαθητών.
Ως εκ τούτου, ο κ.Κωνσταντινόπουλος καλεί τον Υπουργό να αναλάβει άμεσα πρωτοβουλία για να καλύψει την απραξία, την προχειρότητα και την απρονοησία με την οποία αντιμετώπισε ένα τόσο κρίσιμο και ευαίσθητο ζήτημα ο προκάτοχός του, και να αντιμετωπίσει με κατεπείγουσες διαδικασίες τις κατεπείγουσες ανάγκες χιλιάδων μαθητών, γονέων και εκατοντάδων εκπαιδευτικών της κοινωνίας της Αρκαδίας, προσφέροντας τη συνεργασία και τη συνδρομή του, όπου αυτή κριθεί απαραίτητη.